I <3 french macarons…

2e62d1334dfeaaf8e50e52d39d8ca96bEt smykke av ei kake som er ganske vanskelig å bake…noen ganger lunefull og søt på engang…når jeg tenker at jaaaa nå har jeg knekt koden og alt er vell, får jeg det bare ikke til…men når jeg får det til (og nå er det nesten alltid for jeg har lært å temme de 🙂 …) da er det glede her … Nå er det sprenging av nye grenser med dobbel eller trippel farger, maling av macarons…..osv…

Jeg er veldig stolt av å få lekre bilder fra de selskaper jeg har bakt french macarons på bestilling ❤ ❤ <3…dåp, konfirmasjoner, bryllup, dameklubb eller en fin gave til noen en er glad i…<3

Det har vært en rik og fin periode…med en del mye baking av macarons…og en del planlegging av høst og  av en ny kapittel i livet…

Jeg prøver å samle macarons bildene mine i en fin album…

Vil du ha de lekre kakene til dåp, bursdagsfeiring, party, klubb, konfirmasjon, bryllup eller som gave til en du er glad i, kan du kontakte meg på mail janinalaurasandvik@gmail.com

13125015_832754720161994_4211961331084768750_n

 

 

 

 

Leave a Reply

