London 💟…inspirasjon for høst 2015

London 2015…sett med nye øyner …flott å avslutte august og sommer med tur til London. Venninna mi Maria viste meg nye og gamle sider av London ved å invitere meg på  gratis tur der. Vi startet perfekt på vandringen gjennom travle gater i London med å stoppe på Starbucks kafe…caramel coffe jelly frapucinno var noe nytt vi konkluderte med at vi likte.
  Vi besøkte Laduree butikken i Covent Garden. Der ventet folk ute på gata for å få en liten plass å spise. Vi fikk smake de ekslusive macarons der.

IMG_9876

IMG_9782


Jeg fikk sesongens inspirasjon for Lifealalaura ved å reise til London. Fra Covent Garden med de eksklusive butikkene og standene sine til Brixton med folk som selger fra Himalaya salt til kaker på gata. Modige mennesker som står på gatene hver dag og selger de få varene de har. De var ikke redde å forklare oss alle travle passasjerer gjennom hverdagen hva de har tro på. De ga meg mot til å ha tro på det jeg holder på med.

IMG_9809

IMG_9813

Vi var heldig at vi fikk plass å spise de ekslusive cupcakes på Hummingbird bakery i South Kensington street. Vi tok den velkjente Red Velvet cupcake. Denne gangen fikk jeg lyst å prøve salty caramel cupcake…en blanding av salt og søt i en cupcake…veldig uvant for meg…men en passe cupcake for en brunch i travel London…

Leave a Reply

