Vinter i Vidunderland…

bilde 1 (32)

Vinter…hvit…at hvis du ser over landskap får du nesten vondt i øynene…det kaller jeg for Vidunderland…Historien og tiden stopper et øyeblikk…og du vil så gjerne leve i takt med naturen …Jeg har reist på jobbkurs på Geilo og tradisjonælt, de fleste som kommer hit, står på ski. Jeg meldte meg iår på gågruppe. Noen kan tenke…”ja…dette kan være kjædelig…” men jeg som har vært et aktivt person fant ut idag at gågruppe var langt fra kjedelig. Jeg kan nesten si at vi er den kuleste gjengen på hele kurset :).

På turen fanget jeg enkle vinter og natur detaljer…jeg har fokusert på detaljer i stein, tre, vinter landskap…

Processed with Moldiv  Processed with Moldiv

Processed with Moldiv  Processed with Moldiv

Processed with Moldiv  Processed with Moldiv

Processed with Moldiv

bilde 5 (25)  bilde 2 (35)

bilde 3 (30)  bilde 1 (34)

Jeg koser meg i Vidunderlandet…og jeg håper at dere har startet uka veldig fint :)…

Leave a Reply

