Hvit…hvit kreativitet…

bilde 1 (14)

Vi er i november måned og tiden flyyyyyr…snart er det jul…ikke for å skremme noen …men jeg fant ut at det hjelper å  ha en god plan midt i det travle livet. Det er godt å ha alt klart…

Jeg elsker hvit jul med en dæsj av sølv og gull…men helst hvit og natur på det meste…

For noen uker siden har jeg startet å gå på keramikk kurs hos Cecilie Lie på Torvastad og det er jeg utrolig glad for. Så mye jeg har lært på så kort tid…Vi lo mye i lag med den gode gjengen på kurset og vi konkluderte med at jaaaa jeg er minimalist og jeg vil helst ha tingene hvite  🙂 :).

Processed with Moldiv

Keramikk kulene jeg laget og skinnsnor blei til gryteunderlag.

Processed with Moldiv

Jeg laget skåler og telysstaker, stjerner og hjerter som kan henges på juletre…

Processed with Moldiv  Processed with Moldiv

Processed with Moldiv  Processed with Moldiv

Igår fikk jeg veldig lyst å lage litt mer dekor til vinterbordet i stua. Jeg kjøpte to granatepler og malte de hvit…Jeg er veldig fornøyd med det jeg ser av resultat. Hvis du tenker selv å male granatepler eller gresskar er det godt å sette de til tork på plastsposer og snu de forsiktig for at de skal torkes i bunn.

Processed with Moldiv

Processed with Moldiv

På keramikkkurs ville jeg lage bordkort av keramikk. Jeg trykte på de “velkommen” og “enjoy”  for å bruke de hele året rundt…

Processed with Moldiv

Nå føler jeg at jeg er et skritt nærmere Jul…hvit Jul…<3

Leave a Reply

