Rafaello …

Rafaello…favoritt konfekten min…hver gang jeg er i Romania kjøper jeg Rafaello for å ha med meg til Norge 🙂 <3…

imgres-2  imgres

Rafaello er skapt av Fererro Rocher og laget av kokosnøtt, vaffel og mandel …mmm

imgres-1

Denne gangen fant jeg oppskrift for Rafaello og siden imoro er det bursdagen til eldste gutten min tenkte jeg å prøve å lage de :). Jeg er fornøyd med resultaten …

Processed with Moldiv

250 g kokosflakk

200 g kondensert melk/dulce de leche

100 g mandler

Kokosflakk og kondendert melk blandes godt å settes til å hvile i 1 time. Etter en time lager vi rundinger av “deigen” og setter 1 mandel i midten av hver kule.

Processed with Moldiv

Hver kule dekkes godt med kokosflakk. Jeg satt kokoskulene i boks og i kjøleskap.

Processed with MoldivDa er vi klar til bursdagsfeiring imoro 🙂 :)…

Leave a Reply

