Påske…påskekreativitet <3…

I helgen har vi tatt en miniferie på hytta til svigerforeldrene i Tysvær…idylisk, avslappende miniferie…

Idag har vi kommet hjem til Torvastad og etter en god runde med rydding i hus og skifting av sengetøy fikk jeg så lyst å finne fram hobby tingene og sette i gang med noen små prosjekter som kan vise at påsken kommer her i Løkedalvegen også.

Da fant jeg fram glassvasen jeg kjøpte på Åhlens og massevis av egg 🙂 :), tusjer, kalligrafipennene, tape fra Bloomingville, tovet ullkuler fra Søstrene Grene, fjær og en dose kreativitet. Her kommer resultatet…

Image

Jeg satt en liten vase i midten av den store vasen og fylte den store vasen rundt og rundt med egg, tovet ull og fjær.

Image

Image

Noen av eggene fikk  svart tusj på seg…

Image

noen fikk decopasje, tape og tusj…

Image

på en del andre egg skrev jeg med kalligrafipenn…

Image

noen andre fikk seg stikkers…

Image

Image

andre fikk seg polcadott med tusj :)…

Image

Til slutt tok jeg gåsungergrener i den lille vasen jeg satt i den store vasen…

Image

Med resten av tovet ullkuler har jeg laget veggsmykke…

Image

Det er kjekt med kos og kreativitet men det største av alt i verden for meg er at Jesus døde på et kors og sto opp fra de døde  :)…derfor kan jeg leve…God Påske alle sammen !!!!<3

Leave a Reply

