Flowers…maybe spring…vår inne…

Jeg elsker å dekorere men det beste jeg vet er å ha blomster i hus så jeg kan sette i alle potter og kar. Kanskje er jeg ikke akkurat et menneske med “grønne fingrer” i hagen men inne er det kjekt å ha det godt o fresh…Natur elementene som tre og blomster skal kombinere seg så fint med møblene og de andre decor artiklene.

Med alle plantene og blomstene jeg har samlet her home så føler jeg at våren er på vei inn …nå er dagene lengre og lysere…og humøret kommer på plass.

Her kommer en del bilder av det jeg har samlet her i huset…

Image

Image

 

Ranuncler er mine favoritter…I Love them!!!

Image

Image

Image

Crysantemum…i flere varianter…

Image

Muscari…

Image

 

Primula…

Image

Veninna mi Magda har dekorert så fint et trestykke med flere andre natur elementer…de passer så fint i lag med primulaen…

Image

 

Her kommer flere natur elementer i lag med pompom som blei kjøpt på Åhlens og pompom laget her home…

Image

Hortensia…jeg elsker hortensiaer…

Image

Og eksjuletreet til guttene mine som har tenkt å vokse 🙂 🙂 :)…

Jeg tror da at våren kommer snart…i alle fall inne 🙂 🙂

Leave a Reply

