DIY again…:)

Image

 

Idag har jeg funnet fra limpistol, syltetøyglass, glassflasker, trestykker og papir fra Søstrenegrene. Her kommer resultatet. 

Image

Magda veninna mi har limt trestykker på syltetøyglass og telysholderer…

Image

Jeg skrev med limpistol på små glass og malt over med hvit maling…

Image

På slutten laget vi små pompom av papir fra Søstrenegrene…de henger nå i grenene jeg har i stua og i gang…

Image

Jeg skjerte 8 runninger og limte de sammen…på slutten festet svarttrå på de.

Image

 

Nå skal jeg springe på Åhlens å selge litt …<3. Ha en fin tirsdag folkens. Jeg håper jeg har vært til litt inspirasjon…

Leave a Reply

