I wish…in 2014

Image

De tre nøttene til Askepott? Jeg tenkte plutselig i jula at jeg har 5 nøtter på juletreet mitt. Tankene fløy videre…”hva er det jeg ønsker meg…ikke bare nå i 2013 men videre i 2014…?”

1. Jeg ønsker meg og mine god helse…jeg vil være takknemlig for alle de gode dagene og alle detaljene som som er med og krydrer dagene våre.

Image

2. Jeg vil kose meg mer med familien og de gode vennene jeg har…jeg kunne tenkt meg å gi barna mine enda flere fantastiske opplevelser…jeg vil være ei god mor…

Image

3. Jeg ønsker å nå dypere åndelige høyder ….å jobbe mer med impulser som må temmes…jobbe mer med karakteren min…bli enda mer kjent med Gud og det han vil med mitt liv og kall…

Image

4. Jeg vil lære enda mer innen kokkekunsten…jeg vil lage mange nye ting…jeg vil fortsatt se de fine detaljene jeg kan dekorere huset mitt med…jeg vil få drømmene mine oppfylt…kanskje en dag skal jeg åpne min egen bedrift….

5. Jeg ønsker å være medmenneske…ikke glemme å smile…ikke glemme å reke ut en hjelpende hånd…og ikke minst ikke glemme å le…

Image

Jeg tror at det var flere enn 5 ønsker…ønsker dere alle Godt Nyttår…La Multi Ani…og at alle ønskene deres skal bli oppfylt.

Leave a Reply

