3 søndag i Advent

Herlig å være på en fin gudstjeneste 3 søndagen i Advent der tema som “kjærlighet”, “dyd”, “respekt”, “indreskjønnhet” blei servert på en så fin måte at mann tenker: “Ja…jeg har noe å tenke på fram mot jul…” Dette var så fint for i det siste har jeg vært fokusert på alt som er hvit…kanskje kommer det av lengselen som alle har inne i seg…lengsel etter fred, godhet, renhet, avslaphet…for det er vell alle som ønsker seg de nå i disse travle dagene.

Bilde

Denne gangen måtte jeg ha tulipaner. De passer så fint mellom alle kvistene mine i huset. Og de viser seg så vakkert mellom sprinklene i gangtrappa i de enkle silkepapir kremmerhusene jeg laget forrige uke. Jeg tok en og en tulipan og satt de i blomstvannrør.

Bilde

Og her kommer resultaten…trappa fikk enda mer decor som blei inspirert mye av Interiørmagasinet og Tine K.

Bilde

Lerkkvisten min i gangen fikk noen vakre hasselnøtter i glass fra Åhlens og hvite porselenstjerner fra Bloomingville.

securedownload-1

Nå skal vi på Julekonsert i Torvastad kirke . Ønsker dere alle en fin søndag :).

Leave a Reply

