Julekreativitet

Image

 

De siste to helgene har jeg jobbet intenst med å forberede julen her i huset. Jeg har jobbet innen interiør i 8 år nå og det er alltid kjekt å springe fra butikk til butikk å se på alle nyheter innen juledeco:). Denne gangen har jeg funnet på at det er kjekt med både inspirasjon fra interiørbutikkene og naturen. Naturen selv er en inspirasjonskilde som har beriket meg i år.

Jeg fant hvit maling i kjeller og dyppet kongler i. Lot de torke (anbefalles å torke de på plastpose) og limte de med limpistol på tykk og tynn hvit hyssing. Jeg limte de til og med på blonder. Du kan henge de på vegg, stige eller decorere julebordet med de:).

Image

 

Ellers blei jeg veldig glad i lerk …Store og mellomstore grener har jeg  spredt rundt om kring i hele huset : på hyller, i vaser, i papirposer…

Image

 

Trekuler har jeg limt med limpistol på oppbevaringsglass og med lit blonder eller hyssing og tape så fikk jeg lyslykter til å bruke i gangen.

Image

 

I år vil jeg ha på julebordet blanding av kvister fra naturen og hvite blomster. Her har jeg kjøpt liljer. Hvite tulipaner og er veldig fine i Omaggio vasen min fra Kahler.

Leave a Reply

