Velkommen til en ny verden :). Blogg…Mange som har sett bildene mine på Instagram og Facebook sa at jeg må for all del gjøre noe mer med alle hobbyene mine…jeg må ha en blogg….

Blogg ?  Kanskje det….men har jeg tid til det?  Nå har jeg så lyst å finne litt tid til det fordi jeg vil treffe mennesker som har de samme interessene mine: interiør, andre språk, kunst og håndtverk, gourmet mat, baking… Ingenting er bedre enn at jeg kan være til inspirasjon for andre :). 

So velkommen til lifealalaura ! 1240546_592954977409461_1807390795_n

Leave a Reply

